وبگاه رسمی حجة الاسلام علی صبوحی

بیانیه حجت الاسلام صبوحی درباره انصراف آقای جلیلی

بعد از انصراف دکتر سعید جلیلی استاد علی صبوحی بیانیه ای به این شرح صادر کردند:
بسم الله الرحمن الرحیم
روزهایی که گذشت، روزهایی پر از درس و عبرت بود و روزهای پیش رو به خواست خدا روزهایی پر از صلابت و سعادت خواهد بود.
خواستیم تا فرهنگ الهی و متقیانۀ «رأی به اصلح» جای خود را به فرهنگ غلط سیاسی و البته شیک و مدرن «رأی به صالح مقبول» ندهد و بر این اراده پای فشردیم و برای آن مجاهدت کردیم و از خدا می خواهیم تا از همۀ ما به احسن وجه بپذیرد.
امروز که جناب آقای دکتر سعید جلیلی با اقتداء به رهبر عظیم‌الشأنمان صحنۀ رقابت‌ها را به نفع نامزد مورد اقبال عموم مردم انقلابی و متدین خالی کردند، با همان مبنای محکم و بی‌جایگزین «رأی به اصلح» به حضرت آیت الله رئیسی -حفظه الله- رأی خواهیم داد و به این رأی افتخار می‌کنیم و در صورت پیروزی ایشان در انتخابات، بعد از آن هم حمایت خود را از ایشان دریغ نخواهیم داشت و به خواست خدا با دقت هرچه تمام‌تر برای تقویت بنیه دولت انقلابی ایشان خواهیم کوشید، چه اینکه همواره با دید قرآنی و عقلانی خود را موظف به نقد دلسوزانه هم خواهیم دانست.
از جناب آقای دکتر سعید جلیلی به خاطر هشت سال تلاش بی‌دریغ و مخلصانه برای طراحی و برنامه‌ریزی جهادی بزرگ در راستای جهش ایران اسلامی تشکر می کنیم و اجر کامل ایشان و همراهان مجاهدشان را از پیشگاه خدا مسألت داریم و از این برادر بزرگوار می‌خواهیم که در این راه پر فراز و نشیب به مدد الهی بماند و تمام تلاش خود را برای تثبیت پایه‌های دولت انقلابی پیش رو به کار گیرد و جز این نخواهد بود.
برخی از متعصبان از روی ناآگاهی، حامیان جناب آقای دکتر سعید جلیلی را به انواع اتهامات و توهین‌ها رنجاندند و حزن و اضطرابی که از قلم و زبان آنان به قلب ایشان رسید، روا نبود و مستلزم توبه است. هرچند ما از خدا می خواهیم که «ربّنا لا تجعل فی قلوبنا غلّا للّذین آمنوا».
در پایان در لبیک به دعوت حکیمانه و داهیانۀ آقا و مولایمان حضرت آیت الله امام خامنه‌ای با نهایت اشتیاق و شور و شعور انقلابی پای صندوق‌های رأی حاضر خواهیم شد و به یاری خدای بزرگ بار دیگر دشمنان اسلام و مسلمین را مأیوس خواهیم کرد.
از مردم عزیز ایران اسلامی می خواهیم با وجود انتقاد و گلایه نسبت به وضع موجود، بی هیچ عذری و با تمام توان و نیت الهی، قدم در راه جبران و اصلاح گذاشته و مسئولیت خود را در قبال سرنوشت اجتماعی خویش انجام دهند و تا جایی که مقدورشان هست همگان را به حضور معنی‌دار در این رویداد عظیم دعوت کنند.
و السلام علی من اتبع الهدی
علی صبوحی طسوجی
۲۶ خرداد ۱۴۰۰

دسته‌بندی: ‌
اخبار برگزیدهانتخابات ریاست جمهوری 1400دیدگاه‌هافیلم
برچسب: ‌ انتخابات، ‌جلیلی، ‌دکتر سعید جلیلی، ‌رئیسی، ‌سعید جلیلی
ارسال برای دیگران
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up