وبگاه رسمی حجة الاسلام علی صبوحی
گفتگوی صمیمانه با دکتر سهیل اسعد

گفتگوی صمیمانه با دکتر سهیل اسعد (مبلغ اسلام در آمریکای لاتین)

 گفتگوی صمیمانه با دکتر سهیل اسعد (مبلغ اسلام در آمریکای لاتین) با حضور اساتید مجموعۀ تدبر در قرآن کریم در دی‌ماه سال ۱۴۰۰ در محل مؤسسه تدبر در کلام وحی قم برگزار شد.

آشنایی با دکتر سهیل اسعد

دکتر سهیل اسعد در میان یاران انقلاب اسلامی چهره‌ای شناخته شده است. می‌توان عنوان فعال‌ترین چهرۀ تبلیغ اسلام در کشورهای آمریکای لاتین را به او داد. او با تجربه‌ای ۲۵ ساله در این عرصه کارنامه‌ای درخشان از انواع فعالیت‌های تبلیغی از خود به جا گذاشته است. از گپ و گفت‌وگو و رفاقت با جوانان در موطن اصلی‌اش کشور لبنان و تربیت مبلغ از میان طلاب جامعةالمصطفی در قم، تا راه‌اندازی مراکز دینی در بیش از بیست کشور آمریکای لاتین. او را می‌توان به‌حق مبلغی جهادگر نامید که دائم از این سوی زمین تا آن سوی آن در حال سفر است تا ندای اسلام انقلابی را به گوش مردم هم‌زبانش برساند.

گفتگوی صمیمانه با دکتر سهیل اسعد

به لطف خداوند و با تلاش یکی از دوستان مجموعۀ تدبر، جناب آقای کوهی، زمینه‌ای فراهم شد تا گفت‌وگویی صمیمانه میان اساتید تدبر و آقای دکتر سهیل اسعد صورت گیرد تا ایشان با نگاه منسجم به قرآن کریم و ظرفیت فهم نظام‌مند آن در عرصۀ تبلیغ دین آشنا شوند. در این گفت‌وگو ابتدا استاد علی صبوحی نمونه‌ای از فهم منسجم قرآن کریم را با نمایی از سورۀ مبارک مجادله ارائه کردند و سپس آقای دکتر سهیل اسعد دربارۀ نگاه مجامع آمریکای لاتین به قرآن کریم نکات جالبی را مطرح کرد. سپس ایشان از تجارب تبلیغی خود در این سال‌ها خاطراتی را بیان کرد. در پایان آقای دکت سهیل اسعد از مجموعۀ تدبر درخواست کرد تا برای طلاب مجموعۀ ایشان که همگی از کشورهای آمریکای لاتین هستند، دوره‌های آموزش تدبر در قرآن کریم برگزار شود تا آنان نیز سفیر رساندن ندای فهم جامع قرآن در آن سوی زمین باشند.

فیلم گفتگوی صمیمانه با دکتر سهیل اسعد را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دسته‌بندی: ‌
آخرین اخبارآشنایی با تدبر در قرآن کریماخبار برگزیدهسخنرانی‌ها
برچسب: ‌ آمریکای لاتین، ‌سهیل اسعد، ‌گفتگوی صمیمانه، ‌مجموعه تدبر
ارسال برای دیگران
نظرات

۱ دیدگاه. جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up